(منتديات نار الحب فريدي)
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

البنااااااااااااات والشاااااااااااات

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
مانة
مشرف
مشرف

البنااااااااااااات والشاااااااااااات Empty
مُساهمةموضوع: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 3:06 pm

البنااااااات والشااااات البنااااااااااااات والشاااااااااااات Icon1

اخوانى الشباب والبنات انا بعتبر حالى جديدة فى الشات رغم انى مو جديدة كتير انا فى الشات من شئ 6 شهور ولقيت انو الشات عالم تانى عالم غريب غير اللى انا كنت بعيش فيه انا فى حياتى اتعودت على العزلة او مو عزل بمعنى عزلة قصدى من البيت الى الجامعة والعكس ما بحب اضهر برات البيت كتير بحب البيت كتير وما بحب الخروج ولكن اقترح عليه اخى فى يوم من الايام انى افوت شات مشان اخفف من وطأة الدراسة لانى دراستى صعبة وبالفعل فتت على الشات حبيت الو ضع فى الاول لانى اتعرفت على ناس كتيرة وما بحب احكى برايفت خالص واظن انو دة اللى حبب فية اشخاص كتيرة ما بعرف فى اشياء كتيرة صارت الى فى النت وعلى الشات فى اشخاص محترمين وفى العكس انا اعتبرت الشات مثل الحياة بالضبط فيها اشياء حلوة واخرى مو حلوة المهم انا قصدى من حديثى انو لازم تكون مشاركة البنت فى الشات مشاركة هادفة مو تضحك على الشباب فى الشات انا سمعت انو فى بنات على الشات بتخلى الشاب يتعلق بيها لكن ما بتحبو فقط عم تتسلى مع كزا شب فى نفس الوقت وعندى تسؤال اخر هل فى حب على الشات هل فعلا انا لو اتعرض الى حب فى الشات اصدق هيدا الشخص ما بعرف شو احكى كمان تسؤال؟ ازاى انا اقدر احدد ازا كان الشخص اللى بيحكى معى صادق او لاء انا سألت اخى على هيدا السؤال قالى صعب انك تعرفى مع التجربة راح تعرفىما بعرف انا بحب الشات كتير لانو بيسلى وقتى وانا كمان بحكى لاخى كل شئ بيصير معى على الرغم انو هوة فى اوقات كتيرة بيقولى انا واثق فيكى ممكن تحتفظى بشوية معلومات لنفسك وانا اقولو ما عندى اسرار انا حياتى كتاب مفتوح ما فى شئ فى حياتى مشان اخبيه عليك/// انا حبيت بس اوضح شخصيتى مو اكتر مشان اكون واضحة فى كتاباتى المستقبلية بازن الله/// والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

ح ر و ف م ب ع ث ر ة

ح ر و ف م ب ع ث ر ة

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 3:16 pm

مشكووووووووووووورة اخت مانة على الموضوع الرائع والمهم جداً

ولاجاوب على سؤالك الاول وهو هل هناك حب في الشات ؟

نعم الحب في الشات موجود وهناك قصص حب على الشات انتهت با الزواج وانا اعرف احد الاشخاص الي خطب من الشات وراح يتزوج بعد فترة وهو صديقي

ثاني شيئ انتي ما تحبي تتكلمي برايفت وهذا صحيح الي بخلي الناس تحترمك اكثر

وفي بنات كثيرة زي ما حكيتي انتي تدخل الشات تتسلا با الشباب وتضحك عليهم

والسؤال الثالث انتي اتعرفتي على شخص با الشات وحكالك انو بحبك وانتي بدك تتأكدي من حبه الك انتي راح تكتشفي مع الزمن اذا كان بحبك ولا لاء ومن فترة بسيطة ما تقدري تحددي اذا كان بيضحك عليكي ولا بحبك من جد

وشكرا مرة اخرى على الموضوع الرائع واهلا وسهلا بيكي با المنتدى واتمنى لك دوام التميز

عدل سابقا من قبل في الثلاثاء أكتوبر 30, 2007 12:34 pm عدل 1 مرات
مانة
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 3:22 pm

اشكرك اخى الفاضل مهند على مرورك الكريم وقراءة مو ضو عى
نار الحب فريدي
Admin
Admin
نار الحب فريدي

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالسبت سبتمبر 29, 2007 4:03 pm

مشكورررررررررررررة يا خت مانة
وانشاء الله نحو الافضل
https://naroo.ahlamontada.com
مانة
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالأحد سبتمبر 30, 2007 10:52 am

اشكر ك اخى الفاضل فر يدى على مرورك الكر يم والا هتمام
نار الحب فريدي
Admin
Admin
نار الحب فريدي

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 06, 2007 9:35 am

اريد اضفة شئ صغير
نحن في حيانا العادية بعيد عن الشات
عندما نكسب صديق منذ سنين
يمكن لهذا الصديق ان يبعنا في دقائق معدودة
وهوا يعتبر صديق العمر
فكيف صديق الشات
الذي لا تروه غير عبر الكيبورد
https://naroo.ahlamontada.com
ح ر و ف م ب ع ث ر ة

ح ر و ف م ب ع ث ر ة

مُساهمةموضوع: رد: البنااااااااااااات والشاااااااااااات   البنااااااااااااات والشاااااااااااات I_icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 30, 2007 12:36 pm

صح لسااااانك وسيم

البنااااااااااااات والشاااااااااااات
صفحة 1 من اصل 1